OcsfmlGraphics.RenderTarget.t ->
object
  val t_render_target : OcsfmlGraphics.RenderTarget.t
  method clear : ?color:OcsfmlGraphics.Color.t -> unit -> unit
  method destroy : unit
  method draw :
    ?blend_mode:OcsfmlGraphics.BlendMode.t ->
    ?transform:OcsfmlGraphics.transform ->
    ?texture:OcsfmlGraphics.texture ->
    ?shader:OcsfmlGraphics.shader ->
    < rep__sf_Drawable : OcsfmlGraphics.Drawable.t; .. > -> unit
  method get_default_view :
    OcsfmlGraphics.const_view OcsfmlGraphics.reference
  method get_size : int * int
  method get_view : OcsfmlGraphics.const_view OcsfmlGraphics.reference
  method get_viewport :
    #OcsfmlGraphics.const_view -> OcsfmlGraphics.IntRect.t
  method map_coords_to_pixel :
    ?view:#OcsfmlGraphics.const_view -> float * float -> int * int
  method map_pixel_to_coords :
    ?view:#OcsfmlGraphics.const_view -> int * int -> float * float
  method pop_gl_states : unit
  method push_gl_states : unit
  method rep__sf_RenderTarget : OcsfmlGraphics.RenderTarget.t
  method reset_gl_states : unit
  method set_view : #OcsfmlGraphics.const_view -> unit
end